onsdag 13 februari 2008

Bobbie kontrar "Rent Skitsnack"

Det börjar bli lite av en dokusåpa då ord ställs mot ord. Denna gången är det Bobbie som kontrar på Magnus Sköldmarks idiotiska utspel.

- Att jag inte vill diskutera nytt kontrakt är rent skitsnack. Men hur fan ska jag kunna skriva på något när jag inte fått något erbjudande, säger 25-åringen till Fotbollsbloggen.se.

Bobbies reagerande är tillföjden av det utltimatum Sköldmark gått ut med citat "Förlänger han inte kontraktet får han inte spela". Enligt Magnus Sköldmark har man gett Bobbie ett kontrakts förslag och bollen ligger således hos honom.

- Hur fan kan han säga så? Jag har alltid ställt upp för klubben och så får man sådan här skit tillbaka. Och att jag inte vill diskutera nytt kontrakt är rent skitsnack. Jag har aldrig kostat Gais en krona eftersom jag kom som ung talang till klubben.

Inga kommentarer: